tisdag 3 juli 2012

BÖÖÖÖÖG!!!

För att fortsätta på det förra inlägget så kan jag dra en parallell med vad som hände mig i helgen.

När jag var på Freeport i helgen och hjälpte till att packa upp kläder så behövde man pauser. Lite för att vila och lite för att bara fundera på hur man skulle fortsätta för att få det så bra som möjligt.

Jag gick ut för att ta en rök paus och hörde då att någon ropade bakom min rygg - BÖÖÖÖG!! Givetvis så vände jag mig om av ren reaktion.

Där satt två söta fjortis pojkar på en bänk. Så fort de såg att jag vände mig så kilade de iväg. I händerna hade de var sina små rosa kassar från Acne. De var så söta där de satt!! Undrar hur länge de hade varit tillsammans?

Jag vet att jag är bög, ingen behöver berätta det för mig. Jag är en stolt och lycklig bög. Jag är glad över den jag är och skäms inte alls för att säga det.

Men återigen, oavsett vem man är eller vilken hund man har så skall man vara stolt och glad för att just du är den du är och för att just du har den äran att äga den hund du har!!

- Ta ingen skit, säger Grynet. Jag är villig att hålla med. Var stolt för den du är och för vad du har!!! Ingen har rätten att ta den känslan ifrån dig.

Inga kommentarer: