lördag 13 oktober 2012

LOREEN


God morgon!!
Jag måste bara återigen anknyta till mitt senaste inlägg. Sångerskan och artisten Loreen för mig är en människa som fängslar, man blir som i ett vakuum och bara sitter och lyssnar! Underbar tjej med en fantastisk röst och har ett underbart sätt att framföra sina låtar.
Redan när hon var med i Idol för X antal år sedan så blev hon en av mina favoriter. För samtidig som Idol var på TV så landade mina två hundar från England. Ch. Craigowl Schlick fick då namnet ”Darin” och Ch. Craigowl Ritz fick då givetvis heta ”Loreen”.
Låten hon framförde igår fick mig att längta efter min lilla ”Loreen” som vi så tragiskt och plötsligt förlorade helt utan förvarning för några veckor sedan. Det högg verkligen till i hjärtat, för hon har från dag ett varit min helt EGNA lilla prinsessa!!

- ”Loreen”, I’ve been crying out your name, I know when the battle is lost…..

Inga kommentarer: