fredag 5 oktober 2012

MORRON!!

Har precis varit och ätit lite frukost. Matsalen var mega stor lika så frukosten. Det var nästan ett heltidsjobb bara att gå och plocka ihop allt.

Igår när vi kom till hotellet så kom en man och var så envis att ta hand om våra väskor. Per frågade hela tiden om han skulle hjälpa honom, medans jag bara var glad att bli av med min.

Man fick ha med sig 20 kg bagage inklusive handbagage. Jag tog det som att man fick ha 20 kg bagage PLUS 5 kg handbagage. Min väska vägde typ 23 kg plus mitt handbagage. Pers var på strax över 20 kg. Så vi har många kilon med oss. Stackars farbror som var så snäll och tog våra väskor.

Vi fick sedan skjuts till vår svit då den ligger nere vid stranden. Så vi fick en liten rally tur genom området inatt.

Nu skall vi på nått info möte. Sånt som man bara måste gå på när man reser charter!! ;-)

Inga kommentarer: