måndag 15 oktober 2012

NYTT – JAG VILL HA NYTT….


Är inne i en period nu där jag känner att jag vill ha ALLT nytt. Känner för att packa ner allt gammalt precis som man gör med sommar kläder när det blir vinter. För när det blir vinter vill man ju ha nytt, eller hur? Nya handskar, ny vinterjacka & nya vinterskor… ja, ni fattar!!
 
Men just nu är jag inte så mycket inne på nya kläder utan annat.  För gäller det kläder så får jag bara vara lite x-tra snäll mot Per så kanske Freeport har något som kan ”förgylla” min kropp!! ;-)
Nä, nu vill jag ha en ny hemsida och även en ny blogg. Vill göra allt nytt så att det blir sådär nytt och fräscht. Är trött på allt gammalt som man har haft i evigheter, dags att förnya sig och göra något nytt. Med dagens teknik och dataprogram så kan man ju numera göra allt, verkar inte finnas någon som helst begränsning längre.
Så hur gör man för att få nytt? Klarar man det själv eller skall man ta hjälp? Bloggen, skall man lägga upp den på en bloggportal eller köra på som jag gör, sådär lite eget och privat?
Någon som har något bra förslag på NYTT?

Inga kommentarer: