torsdag 4 oktober 2012

ÖVNING...

...ger färdighet!!

Fick igår lite bilder från Per-Inge och Inga-Lill Orremark (Jappegårdens) när de var ute och tränade med lille ”Dennis”, eller Vouges Roiyaru Shunketsu som han heter. Ser bra ut tycker jag så lycka till i ringarna i framtiden.
Alltid kul att få lite bilder från "mina" valpar som jag bloggade om tidigare. Många bilder har det också kommit på min Facebook – Tack!!
VOUGES ROIYARU SHUNKETSU
(Ch. Mishamai InDashio Return Of Marber - Homerbrent Betsu)
 
Nä, nu hinner jag inte blogga mera, måste börja packa. Har inte packat en endaste lite pinal ännu och flyget går om bara några timmar. - Wieee!!!
Bloggar mera så fort jag får chansen under resans gång eller när vi har kommit fram. Ha det nu GÖTT här hemma i Svedala, för jag kommer ha det gött oavsett om det blir storm, orkan eller nått annat i Grekland!!
/Bye bye και πάλι σύντομα! ;-)

Inga kommentarer: