söndag 14 oktober 2012

REGN!!


 
Idag är det lika regnigt som vanligt här i Kungsbacka. Jag kommer snart få gälar och simhud mellan tårna tror jag. Lika så mina hundar, för tittar man på dem just nu så ligger de på golvet och sprattlar med öppen mun och låter som delfiner. Men man kan även skymta att en och annan är en riktig fena.
Skall jag vara ärlig så regnade det faktiskt en dag på Kreta. Tänkte inte att ni skulle veta det så jag bloggade inte om det där och då!! - Hihihi..
Men när vi en dag gick in och skulle ha en av våra SPA dagar klockan 13:00 så var det strålande sol och blå himmel. Men när vi kom ut igen efter ca 1,5 timma så fullkomligt ösregnade det. Men på något sätt var det OK, för det var ju ändå varmt och skönt. Plus att halva dagen redan hade gått. Och när det väl slutade att regna så torkade allt upp på ett – Tjillevips!!
Annat än här hemma, regnar hela dagen och torkar ALDRIG UPP!!

Inga kommentarer: