torsdag 11 oktober 2012

SISTA DAGEN!!


Sista dagen idag, så tråkigt!! Sitter just nu och bloggar lite och bilden ovan visar min utsikt från där jag sitter. Vem vill lämna den?

Egentligen skall man lämna rummen 12:00, men vi betalade lite extra kosing och får nu ha rummet till 18:00. Så vi har många timmar kvar att njuta. Dessutom skall vi idag göra ett sista SPA besök. Sedan blir det nog till att bada och sola lite innan det är dags för att packa ihop allt och vänta på att bussen kommer och hämtar oss strax efter 19:00 och tar oss hem till Sverige igen. Kommer att landa mitt i natten och Jens (Per son) är snäll och kommer och hämtar oss.

Veckan här nere har varit helt underbar. Ett ställe jag verkligen kan rekommendera till alla, för här finns verkligen nått för ALLA. Det känns inte riktigt som charter vilket är lite skönt. Fina rum, allt är rent och snyggt. Personalen som jobbar här är väldigt service minded och ja, allt är perfekt helt enkelt. Känns lyxigt men inget överdrivet.

Om jag skall vara ärlig så har jag redan härifrån suttit och kollat in lite nya resmål framöver. Men nu när jag kommer hem så har jag en hel del annat roligt och spännande att ta tag i. Så det får nog bli någon ny resa först framåt vårkanten.

Nä, nu skall jag ta och gå ut och lägga mig i solen en stund. Per ligger redan där, själv har jag knappt legat i solen, har liksom ingen direkt ro för att ligga och pressa sol längre. Vem vill se ut som en gammal skinnsoffa i hunden om några år? Nä, jag har solat lite, det räcker för mig.

Inga kommentarer: