måndag 5 november 2012

FÖRSTA GÅNGEN...

 
Jag har äntligen fått övertalat Per att gå och få massage. Idag är det första gången han skall dit. Det skall bli spännande och höra vad han tycker om detta. Själv har jag tid nu på fredag. När man har gått ett tag så blir man nästan lite beroende. Så det är bara att se till att boka boka tider...

Per kom precis hem och tittade på mig förvånat med stora ögon. Jag tittade likadant tillbaka för jag fattade inte varför han kom hem tidigt. - Men hoppsan, jag hade glömt av att vi hade bestämt att vi skulle iväg och träna idag.

Mäh, hur svårt kan det vara att få ihop allt. Tydligen väldigt svårt. Alltid något som händer. Så Per får nu på väg till massagen åka om gymmet och köpa ett kort till mig som gör att vi kan träna på morgonen istället. Innan jobbet vilket blir väldigt, väldigt tidigt. Men då är det gjort och inget kan komma emellan. Hurtig tanke eller hur? Är helt förvånad över mig själv. Jag som är SÅÅ morgon trött!!

För dag och kvällstid verkar vara svårt att få ihop det. Imorgon kväll tillexempel är det kalas.... bara en sån sak!! ;-)

Inga kommentarer: