torsdag 15 november 2012

GO MORRON!!

 
Känns mera dom om jag vaknat på rätt sida idag. Lite starkare och lite gladare. Så det är väl bara att sätta igång med dagens alla bestyr.

Något som är väldigt uppiggande är att ha Japanese Chins. Herregud vad roliga de kan vara ibland. Nästan som små clowner och de kan lyckas med att få vilken surpuppa som helst att le. Så underbart härliga...

Det kom lite mess igår som var lite nyfikna på vad jag var arg och irriterad på. Och NEJ, det var inte den indiska mannen som ringde igår och tjatade om min dator jag var irriterad på. Utan nått annat. Eftersom jag är mera i balans och harmoni idag så skall jag sätta mig och blogga om det senare. Men först skall jag bara bli klar med alla tokstollar till hundar... ;-)

Hoppas ni alla får en bra dag!! ;-)

Inga kommentarer: