tisdag 6 november 2012

MORGON PIGG!!

Per är en morron pigg människa. Jag är raka motsatsen och det nästan dubbelt om det nu går.

Jag behöver minst 8-10 timmar och Per överlever på något konstigt sätt på ca 5-6 timmar varje natt. Men det senaste har han varit på jobbet väldigt tidigt och igår kom han på en av orsakerna. Hans väckarklocka har inte haft rätt tid, detta har lurat honom varje morgon.

Igår ställde han tillbaka klockan till den rätta tiden och vad händer då!? Jo, han försover sig idag och detta innebär också att jag inte har något färdigt kaffe när jag väl vaknar. Så har nått hänt på morgonen så ser jag det snabbt = inget kaffe.

Dags att köpa ny väckarklocka kanske. Hittade en på Clas Ohlson för endast 99 spänn. Nu jäklar får han med all säkerhet ändan ur vagnen på morgonen!! - Tihi...  ;-)


Inga kommentarer: