lördag 17 november 2012

PETER & PER



Kolla så söt liten hamster!! Igår när vi var och hämtade all vår hundmat på Arken Zoo här i Kungsbacka så fick jag syn på denna lilla hamster som hade somnat mitt under sitt träningspass i hjulet. Den låg där så sött och nanade och den hade nästan lagt sig själv på huvudet hur det nu går till. Visste inte att hamstrar var så viga. Men en hamster skulle jag inte vilja ha men de är gulliga att titta på. Har lite hamster skräck efter att en kompis hade en sådan när vi var små och den var helt galen. Stack man in fingret i buren så HÖGG den direkt, som värsta kobran!! =0

 
Men jag såg även två jätterosa papegojor som var så jätte fina. Tyvärr gömde sig den ena precis när jag klickade av med min iPhone, den var ännu mera rosa. Jag vet vad de kallas men kommer inte på det just nu. Där fick jag mera ett måste ha behov, hahahaha… Kanske skulle jag skaffa två sådana. Bygga en jättestor och jättefin bur och sedan döpa dom till Peter & Per. - Ja, asså shiiit vad roligt!!! ;-)

Inga kommentarer: