måndag 21 januari 2013

GOD MORGON!!

OJ, nu blev det rekord igen, jättekul tycker jag. Men samtidigt helt otroligt att nästan 18.000 har följt mig den senaste veckan. 18 tusen är kanske inte så mycket och man jämför med Toppbloggarna då de har typ en nolla till i sina siffror.

Men jag är glad för det lilla och 18 tusen tycker inte jag är dåligt. Helt otroligt egentligen att så många följer mig och mitt helt vanliga liv. Men att det har kommit valpar kanske har lockat den senaste veckan dessutom rasslade det till i statistiken igår då jag la ut tidnings klippet där jag får Botox. Hur många som helst läste det så visst ser man att det är ett känsligt ämne.

Löjligt tycker en del, andra bryr sig inte och sen finns de som är som jag och tycker det är ok och att man måste testa. Jag är inte rädd för att testa nya saker, man lever bara en gång. Man kan liksom inte säga att leverpastej är äckligt om man inte har smakat. Men som sagt - Alltid retar det nån....

Inga kommentarer: