söndag 10 februari 2013

MAT, MAT, MAT....

Jag vet inte vad som har hänt men jag är hungrig som en varg nu för tiden. Skulle kunna äta hur mycket som helst. Kan det ha med träningen att göra tro?

För tidigare kunde jag hoppa över helt att äta. Kanske tog en macka eller nått och tog den bara för att. Var inte ens hungrig. Vissa dagar kunde jag också helt hoppa över att äta. Glömde helt enkelt av det eftersom jag inte var hungrig. Men nu, jag äter allt... Allt som finns och allt jag kommer åt och över!!

Sa till Per igår att nu får vi nog ta detta med träning mera på allvar. Annars kommer jag sluta med att se ut som en jäkla padda!!

NÄ, nu skall jag nog svischa ihop lite pannkakor med massor med sylt och grädde - MUMS!! ;-)

 

2 kommentarer:

Slangbellan sa...

Men vad vore livet utan god mat....

Lena Svalling Ekdahl sa...

Skrattar så jag kissar på mig, smittade du mig när jag var nere i götet för jag är sugen på något hela tiden. Kan tom tänka mig en macka med majo...hahahaha inte likt mig...är jag sken dräktig tro...haha

Lena