måndag 18 mars 2013

VOUGES GABRIELLE

Nu har även lilla V. Gabrielle flyttat. Hon flyttar egentligen lika långt nästan som "Alice" gjorde tidigare idag men hamnar ändå i ett annat land, då Danmark! Stort lycka till med "Gabrielle", i framtiden. Jag skall följa allt som händer och sker med henne i framtiden, skall bli spännande!

Alltid kul att följa sina valpar som man lämnar ifrån sig. Vissa kan man följa via nätet, andra skickar mail och uppdaterar om allt som händer. Lite läskigt är det ändå att lämna dem ifrån sig, man har inte längre något ansvar. Men jag vet att de får bra nya hem och underbara ägare, och det känns riktigt skönt. ;-)

Nä, nu känns det som hela dagen har gått till att leverera valpar. Nu är det fyra kvar, får se vem som blir näste man att lämna oss. Nä, nu har jag massor att göra som jag ännu inte riktigt har hunnit med idag. Per är ute med jobbet ikväll, fast först tror jag att han skulle iväg och få massage.

Varför är det så att man ibland har hur lugna dagar som helst. När vissa bara blir massor? Kanske krävs det lite bättre planering så att man har lika mycket eller lika lite att göra varje dag. Men vissa dagar blir bara crazy, inget att göra åt. Det är bara att köra.... ;-)

Inga kommentarer: