måndag 22 april 2013

EUROVISION 2013

 
Igår på SVT kunde man få en liten glimt på de10 första låtarna som skall tävla i Malmö. Tycker nog att det ändå lät helt ok. Många med väldigt starka och klara röster, men kommer det låta lika bra live? Som jag känner just nu så kommer nog ingen av dessa hamna på min Spotify lista, som sedan får gå på repeat.

Eller ja, kanske Danmark. Den var nog för mig den bästa av de 10 vi såg igår. Men jag vill ju ha en låt på min lista som jag VILL ha på repeat, en låt som jag när jag vaknar genast sätter på med en gång. Är Danmarks låt verkligen en sån låt?




Holland då? Favvis tippad och allt, men jag förstår faktiskt inte riktigt grejen. Kanske är detta en låt som man måste ha på repeat för att liksom komma på vad det är som är så himla bra. Svår låt men Anouk är ju en stjärna i Holland. Kommer hon då vinna och ta hem segern?




Inga kommentarer: