måndag 17 juni 2013

LOTTA PÅ LISEBERG

 
Idag är det måndag igen och jag känner nästan att jag inte har tid att sitta här och blogga. Jag måste skynda på som den värsta Duracell kanin, för idag händer det massor. Vi skall bland annat åka till Liseberg ikväll för att se "Lotta på Liseberg", lite allsång kan väl ändå aldrig vara fel. Passar gammal som ung, eller hur?! Per har genom sitt jobb blivit inbjuden av TV4, så det skall bli spännande och se hur detta går till.

 
Sen skall jag hinna med att bada en hund, för det är ytterligare en resa till veterinären idag för att kolla hjärtan, så håll tummarna för att det går bra. Vad mer, jo jag skall para en hund idag också. Sedan skall jag givetvis dra en vinnare i tävlingen och det kommer jag göra runt 12:00, - så håll koll!! 

Sen allt det där vanliga som att städa och fixa här hemma med alla hundar, valpar och allt vad det innebär. Skall också försöka lösa lite problem idag via telefon som säkert kommer ta tid. Så ja, Liseberg eller Duracell Kanin spelar ingen roll. Dags att sätta fart så att jag hinner bli klar med allt. Men som vanligt, först en kopp kaffe. "kaninen" behöver bränsle för att orka... ;-)


Inga kommentarer: