måndag 3 juni 2013

VAD PINSAMT!

Pratade idag med Svenska Kennelklubben och fick då reda på att de hade fått tillbaka mina stamtavlor på de senaste valparna. Om jag skall vara ärlig så har jag inte tänkt på de stamtavlorna alls då de är kvar här hemma alla tre, "Mike", "Kitty" och "Uno".

Jag hade ju givetvis tänkt på dem om jag hade fått en avi från posten som sa att jag har fått paket!! Men det har inte kommit nån jäkla avi... !!

Samma var det förra gången då jag skulle besiktiga "Tinas" valpar. Det blev lite bråttom då ingen avi kom så provade vi med att bara åka ner till Ica och få ut dem. Funkade såklart inte utan jag behövde lite försändelse nummer och sånt. Tillbaka hem och maila till SKK, och jag fick all info!! 
Ooops...
Men jag tycker sånt här är pinsamt. Jag skäms för att mina saker skickas tillbaka. Men skall jag egentligen skämmas när Ica inte skickar mig nån avi?? Skit samma, de på SKK var snälla och skickar nu tillbaka både stamtavlor och championat diplom. Denna gång skall jag tydligen få ett SMS istället för en pappers avi. Hoppas att det funkar bättre denna gång! ;-)

Inga kommentarer: