torsdag 11 juli 2013

DAGEN MED KLINIK34 OCH RESTAYLANE

Idag när jag gick genom Göteborg tidigt på morgonen så var det nästan tomt på folk. När jag gick där själv och bara njöt av morgon solen så fick man också se att Göteborg är faktiskt en riktigt fin stad. Många har säkert semester och de andra drar ut till havet nu när det är så fint väder. Fast när jag var påsåg hemåt så var staden full av människor, många såg ut att vara turister!!


Vad hände då på Klinik34? Jo, jag visste att det skulle vara film inspelning. Vad jag däremot inte riktigt var beredd på var att jag också skulle bli intervjuad på film av det svenska framgångsrika företaget - Restylane. Ett företag som jag idag har lärt mig lite mer om. De är alltså de som gör fillers som man har i ansiktet där man kanske vill förändra eller förbättra, typ i läppar mm.

Var inte ett dugg nervös idag faktiskt men när kamerorna gick igång och de klappade till så tappade jag av mig helt. Hur kan det bli så från en sekund till en annan? Jag stakade mig och kände att jag hux flux blev väldigt osäker. - Så vem fan vet hur min film blev!! Hoppas de kan använda något av det materialet i alla fall. För Klinik34 och Restylane var ju så generösa då de gav mig en behandling. 

Skall bli väldigt spännande och se det färdiga resultatet med denna filmen. Det var två killar och tre tjejer som skulle göra samma som jag. Jag var först ut vilket också gjorde att jag blev lite av en test kanin för varken jag eller film team vet riktigt vad eller hur det skall bli. Hoppas att de hade fått in rutinen, känslan och allt det andra på resten av gänget som var där. 

Gå in på Klinik34 på Facebook så kan ni se lite "behind the scenes" bilder. Just nu sitter jag här lite härligt svullen och tänker inte ta några kort på mig själv. Känns nästan som om mitt face har krockat med ett tåg, eller nått. Nä, nu kanske jag tar i och ljuger lite men en spårvagn i alla fall. Men jag vet att det ger med sig efter några dagar så det blir till att använda STORA solbrillor i Tvååker imorgon. 

Jag vet inte riktigt vad jag egentligen har gjort idag för allt var väldigt snurrig och jag hade typ en kamera "in my face" hela tiden. Men lite botox i pannan, lite utfyllnad över kindben och under mina trötta ögon. Sedan fixade vi också till min näsa lite. Ja, det är en och annan ml Botox och Restylane i mitt face nu. 

Nu skall jag släppa detta och bara vänta på att filmen blir klar så kan jag lägga ut den här i bloggen. Nu ska jag sätta mina händer i mina hundar och få allt klart tills imorgon. Först skall jag se till att allt är klart för mina gäster som kommer ikväll!!

Inga kommentarer: