måndag 8 juli 2013

FAAN VA BRA JAG ÄR!!

- Asså shiiit, jag måste bara säga det själv att - Faan vad jag är bäst!!

Först cyklade jag ner till gymmet i motvind, vilket är ca 4-5 kilometer. Sen in på gymmet och upp på löpbandet i 30 minuter, vilket också blev några kilometer. Sen in till maskinerna i 30 minuter för att träna, rygg och mage mm. Sen upp på cykeln igen för att cykla samma sträcka hem!! 

Asså, jag är sjukt stolt över mig själv och också lite förvånad över hur mycket jag klarar. Man tror inte man man skall orka men fasen, vad är det man säger, - Med lite vilja och vaselin går allt!! 
 
Sen detta med att cykla, hur skönt är inte det. Man sitter där och trampar på och känner sommarvärmen och alla härliga dofter. Hästar och kor efter vägen som gnäggar och galopperar. Det enda som är ett minus är att det gör så jäkla ont i röven. Man är liksom inte van att sitta på en sadel och herr sadlar är alltid så jäkla smala. Varför är det så? Kanske skulle jag tagit en "tant" cykel i alla fall.

Sen måste man ju givetvis ha stora solbrillor på sig och hålla käften stängd, när man cyklar. Alla dessa småkryp som flyger omkring vill man ju inte ha i ögat. Och verkligen inte i munnen... Men att cykla är sjukt skönt och verkligen underskattat!! 

Inga kommentarer: