torsdag 8 augusti 2013

BOCKA AV LISTAN

Idag fortsätter jag med att bocka av min lilla lista. Jag hann ju inte med allt igår, så resten får jag ta tag i idag. Fast listan skulle egentligen inte vara klar igår utan mer tills imorgon så att jag hinner med helgen och Askersund i lugn . Gordon kommer också imorgon eftermiddag/kväll och DÅ skall sista bocken vara satt på min lista. Har redan fått dit några bockar på listan idag, men har även fått dit lite nya saker att göra. Så det jämnar ut sig sa han som sket på cykel sadeln. ;-)

Det regnar här idag så det blir ingen trädgård idag. Passar mig utmärkt eftersom allt jag har kvar är jobb inomhus. Dessutom så är Per på jobbet idag efter att ha varit ledig några dagar. Men tydligen behövde han hoppa in och jobba lite idag men är om jag inte har fel ledig imorgon igen. 

- Nä, gummor och gubbar - Dags att ta tag i dagen så att den inte bara försvinner... 

1 kommentar:

norma sa...

enjoy your judging...mr perfect...