torsdag 15 augusti 2013

DIG DIRT!!

Efter att "Tina", Ch. Vouges Christina varit ute på morgonen och grävt sig en stor grop så kom hon sedan in till mig med skitiga ben och mage och liksom visade att nu är det på någonting på G. Så där sprack mitt schema för dagen, då jag inte vill lämna henne nu när hon visar så tydligt att hon vill ha mitt sällskap och vara mig nära.


Det blev istället till att ta fram allt man har när det kommer nya valpar till världen. För bara en liten stund sedan så var hon lite stirrig och lite orolig. Men nu, ja nu sover hon som en stock. Det är säkert bara lugnet före stormen. Men jag är redo!!! Uppdaterar här om det händer något. ;-)

UPDATE:

17:00 kom det en jättefin liten kille på 187 gram
19:20 kom det en vältecknad liten kille på 123 gram
20:50 kom det en vacker kille med perfekt spot på 125 gram

Inga kommentarer: