torsdag 15 augusti 2013

KLART ELLER INTE?

"Tina" är så cool och lugn och har inte bråttom alls med att föda valpar. Men när det väl gäller så går det fort. Hon annars bara sover, vilket också gör att det blir väldigt svårt att läsa av om om är klar eller inte. Hon beter sig precis som sin mamma "Hannah", Ch. Vouges Insomnia gjorde.

Jag kommer ihåg när "Hannah" fick Vouges Sonny, Stanley och Steven. För mellan dessa fina pojkar var det exakt 7 timmar. "Hannah" var lika cool och lugn mellan valparna som "Tina" är nu. Jag orkar inte sitta uppe och vänta så jag tar med mig "Tina" och hennes tre små killar som har kommit till världen in i sovrummet och gluttar på tv där istället.
 

Har inte tagit några bilder ännu mer än den ovan. En liten gullig rumpa är ju inte så farligt att visa upp. Den kan ju inte kritiseras nått nämnvärt. Mitt Photoshop krånglar så jag tar bilder imorgon istället för jag vill ju inte lägga ut några fula valpar. De måste ju vara kritvita med lite fluff runtom mm så att de ser fina ut. - Hahahaha... Skoja bara!! 

Det får bli en update imorgon, kanske är de fortfarande tre, kanske är de fler.. ;-)
/Natti

Inga kommentarer: