fredag 16 augusti 2013

TREVLIG HELG!!

Nu har jag sovit ikapp mig på soffan hela kvällen. Hur skönt är inte det att liksom bara ligga här och dö en stund. Proppmätt också efter att ha ätit revbensspjäll och massa annat gott som Per hade med sig hem efter jobbet- Mums!

Nu känner jag mig lite pigg igen efter att inte ha sovit så mycket i natt. Tanken var ju egentligen att vi skulle dra på utställning i Eskilstuna och Norrköping i helgen, men som ni säkert förstår så skiter vi i det.

För:
1. Vi fick valpar igår
2. Vi måste få klart trädgården
3. Det skall regna!! 

Tycker detta är ursäkter nog för att inte åka, vi får ladda inför Backamo istället. Och som det ser ut just nu så kommer Backamo bli vår sista utställning för i år. Nu får vi fokusera på våra valpar istället plus få allt vi har dragit igång här hemma klart. 

Jag hoppas att ni alla får en trevlig helg och att det går bra på utställningarna vart ni än åker så - Lycka till, jag håller tummarna för er alla!!  :D

Inga kommentarer: