Jag är lite för blyg och vek för sånt. Skulle aldrig ens klaga om mina pommes frites är kalla på McDonalds. Jag är en sån person som finner mig och nöjer mig med den situation jag hamnat i. Jag skulle aldrig åka tillbaka med något jag köpt som gått sönder och be om en ny. Jag skulle aldrig skicka tillbaka sånt som jag köpt typ på nätet som inte passar heller. Jag skulle helt enkelt köpa nytt, utan att klaga. - Lättast så...
Kanske är det lite av lathet också men samtidigt så tycker jag det är så himla pinsamt att göra sådana här saker. Men med tiden har jag växt och fått en helt annan kraft och styrka och kan nu faktiskt säga ifrån när jag känner att jag blir fel behandlad, speciellt om det gäller mina hundar. Jag skulle aldrig i hela mitt liv gått på Blå Stjärnan så som jag har gjort om jag inte visste att jag hade rätt. Jag är fullt medveten om att saker och ting kan gå fel hur bra man än gör sin grej. Men detta var och är något helt annat.
Så ja vad mer skall jag säga, - Slutet gott allting gott!!
Vet inte om jag skall säga att det lönar sig att klaga, men i detta fallet gjorde det faktiskt det. Men, det finns så mycket men i denna story, och liknade stories. Så mycket att jag inte längre riktigt vet vad jag skall tro eller vem jag skall lite på när det kommer till akut veterinärvård. Vi uppfödare eller djurägare har oftast inte en chans mot dessa djursjukhus. Djurkliniker som köps upp och sedan skall drivas av typ Evidensia. Vart är vi på väg? När är det dags för försäkringsbolagen att sätta ner foten? För vi uppfödare eller djurägare kan ju inget göra, vi får helt enkelt bara finna oss och gilla läget för hur det just nu ser ut. Att vård kostar är ju en sak, men detta får aldrig bli på djurens bekostnad.
Är denna utvecklig med veterinärvård verkligen OK?
Nedan är tidigare inlägg i dettta ämne och i ordning som jag skrev dem och om "Noomi", för er som kanske missat.
1 kommentar:
Heja dig! Så himla bra att du stod på dig!
Skicka en kommentar