lördag 4 januari 2014

BLACK&TAN OCH RUBY

Idag har Lena fotat våra valpar, alltid så nice när hon kommer och fotar lite. För ber jag Per så blir det bara suck och stön. Blir alltid nästan ett tredje världskrig, typ.... - Mäh, så kan du ju inte hålla. - Ser du inte hur han står. - Ta kort nu då, nu missade du ju.... osv... Tror många känner igen sig när det kommer till att be sin make om lite hjälp. Men vill man bråka lite så är det bara att komma med iden att fota hundar. - Hahahaha


VOUGES JOHNNY CASH
(El Bandito Du Chateau Noblesse - Vouges Million Dollar Baby)

Tycker valparna ser riktigt fina ut. Svårt att säga ännu då de inte är så gamla ännu. Men man kan ändå se lite åt vilket håll allt går och hur de utvecklas dag för dag. De äter och smaskar och bara växer och det blir mer och mer hund för var dag som går. Men samtidigt är det lite sorgligt då detta är mina sista helfärgade valpar, i alla fall på väldigt länge. Har länge funderat på detta men har ju beslutat mig för att inte längre föda upp dessa underbara färger. Så detta blir nog de sista helfärgade Vouges Cavaliererna. Men man skall ju aldrig säga aldrig, eller hur? ;-)

VOUGES LIBERACE (R) & VOUGES LOUBOUTIN (BT)
(Catemmsal Just Another High - Vouges Zombie)

Men som jag sagt tidigare så är jag glad och nöjd med att Kari och Dan fortsätter mitt jobb med dessa sedan 1989. Så vill jag kanske någon gång i framtiden ha en igen så vet jag vilken brevlåda jag skall besöka. Och bara att veta detta känns tryggt....

Inga kommentarer: