tisdag 7 januari 2014

FAKE CHEF!!



Låtsas lite att det är jag som är kocken i huset. Men nä, så är det inte för det är oftast Per som lagar maten i detta huset. Men jag har lärt mig massor på att ha matkasse varje vecka. För med den får man göra saker man aldrig ens skulle komma på. Så både jag och Per blir bara bättre och bättre. Man lär så länge man lever...

Det har blivit massor med julmat och annat onyttigt som godis och annat dessa dagar. Så kanske dags att göra något åt detta, så att de extra kilona man fått inte stannar. Men jag har känt mig lite nyttig med att trycka i mig massor av clementiner. - Alltid nått! ;)

Idag faller många tillbaka i sina gamla rutiner igen. Allt är nu som vanligt efter alla lediga dagar över jul och nyår. Så nu finns det massor att hugga tag i som man har kommit lite efter med. Så det är bara att sätta sig ner med en kopp kaffe och fundera ut i vilken ända man skall börja i. 

- Hoppas ni alla får en underbar dag trots att det är blött, grått och trist ute.

Inga kommentarer: