tisdag 14 januari 2014

HELLO

- Heybaberiba mitt namn är Kamran. 
Inte Montazami utan Vouges Kamran..... :)

Så nu har jag än en gång somnat i soffan efter att ha fått matkoma. - Hum, inte bra att äta så mycket på en gång. Speciellt inte om man inte har ätit något speciellt under hela dagen. Men ok, är nu vaken och alert och med lite kaffe nu så blir allt toppen.

Nu skall jag sätta mig och gå igenom mina försäkringar jag har på mina hundar i Agria. Jag är väldigt dålig på att hålla koll på sådant. Tycker det är så tråkigt så det blir att man bara att man betalar. Jag är är väldigt slarvig med sådant och måste därför nu ta mig i kragen. Vet att jag tillexempel fortfarande betalar för hundar jag inte ens har, inte bra. Sedan vill jag ju också veta hur det blev med med "Noomi", får jag några pengar tillbaka eller inte?

Men jag är glad att jag har ett bra försäkringsombud som ligger på mig som en igel. Jag behöver det!! :)

Inga kommentarer: