lördag 1 februari 2014

FAMILJE KVÄLL!!

Ikväll har vi haft det riktigt trevligt hela stora familjen. Min dotter fyller år i morgon så vi tjuv startade lite idag. Först middag här hemma, sedan drog vi iväg och bowlade hela gänget.

Jag, min dotter och min pappa spelade en egen serie som vi kallade: Dotter, Far & Farfar. Och ja, vad skall jag säga.... Ni ser kanske hur det gick för FAR, i totalen!! :D


Per spelade med min mamma och Maddes pojkvän Jesper. Och Johanna och hennes Billy spelade med vår foster Tant Hanna. Så hela tre banor hade vi för oss själva i 1,5 timma. Men sammanlagt så tog Billy hem hela skiten, han är hur duktig som helst. Efter bowlingen åkte vi hem hit igen och tog lite kaffe och tårta. Samtidigt hann vi på TV play se Melodifestivalen då man kunde spola tillbaka live sändningen (vilket jag inte visste att man kunde göra), så jag missade inget, - Hurra!!

Men vad skall jag säga, vad hände?? Varför kom Helena bara till 2:a Chansen?? Att Yohio gick till final var väl givet, hade ju inte spelat någon roll hur falskt eller hur dålig låten än hade varit. För han har många fans. Men resten?? Öh, så dåligt... varför blir man lika irriterad år efter år och gång efter gång. - Nä, skärpning, nu hoppas vi på ett bättre startfält nästa vecka.

/Natti natti

Inga kommentarer: