torsdag 6 februari 2014

GOTT & BLANDAT


- Hoppsan, jag somnade visst på soffan, vaknade nyss och känner mig helt snurrig. Hade ju lite jag hade tänkt blogga om ikväll som typ fenomenet Facebook och vad det egentligen gör med oss. Alltså, detta med "Likes" och andra analyser och slutsater vi drar av allt vi ser och läser där. Men öh, känner att detta ämne är lite mäktigt då jag nyss vaknat. Finns ju massor att säga och tycka när det gäller detta. Kolla HÄR :) 

Ett annat ämne jag hade tänkt gå in på var detta med samarbete uppfödare emellan. Har förstått att fler och fler vill och funderar på att samarbeta och att vissa nu också gör det. Andra skaffar en "Mentor", vilket också verkar fungera bra. För att sitta och diskutera hundar och avel med sin man som kanske samtidigt kollar sport på Tv'n ger ju inte så mycket, eller hur? Alla behöver vi ett "bollplank" oavsett vad vi håller på med, jobb som hobby. Men även detta ämne är lite stort för en just nu väldigt trött och seg Peter. Så kanske går jag in på dessa ämnen en annan dag, då när jag är lite piggare och mer klartänkt.

Just nu kör valparna sitt kvälls race, och jag sitter bara och väntar på att de skall bli lika trötta som jag är.....

Inga kommentarer: