lördag 8 februari 2014

JOHNNY CASH

VOUGES JOHNNY CASH
(El Bandito Du Chateau Noblesse - Vouges Million Dollar Baby)

Igår var den dag fylld med hundar/valpar som flyttade till nya hem. Detta medför ju en massa då man skall bada dem alla och göra dem fina. Sedan alla papper som skall fyllas i och sånt. Sedan mitt i allt detta så klantade jag till det ordentligt, så ordentligt att jag ALDRIIIG kommer att erkänna. Men som tur var så löste sig även det efter några samtal hit och hit. *Puh*, vilken jäkla pärs alltså.....


Först ut att åka var lille Vouges Johnny Cash, som fick en tur hela vägen till Norge och Drammen med Jeanette och Isabel Johansen. Sedan kom Kari och Dan och tog med sig mammorna, Vouges Million Dollar Baby och Vouges Zombie hem. Även lilla Vouges Kayleigh lämnade oss igår.


Så denna dagen gjorde mig helt slut. När sista valpen Vouges Liberace åkte igår så somnade jag på soffan, faktiskt då till filmen "Mitt liv med Liberace". Idag är en ny dag och nya insatser som gäller.....

Inga kommentarer: