måndag 5 maj 2014

R.I.P

CH. VOUGES HANKY PANKY
Januari 2002 - Maj 2014

Två av mina älskade hundar och också två av mina bästa vänner har vandrat vidare idag. Det bränner i hela min kropp och jag vet inte riktigt vad jag skall ta mig till. Två underbara hundar som jag tillsammans med har en lång historia, massor med härliga minnen som jag faktiskt inte orkar gå inpå just nu. Två speciella hundar för mig som alltid har varit djupt inne i mitt hjärta. Sorgen är stor och jag saknar dem så oerhört men tyvärr så tar nu eran tillsammans med "Hank" och "Jojo" slut idag.....

CH. VOUGES JOCELYN
Februari 2008 - Maj 2014


Jag visste att denna dagen skulle komma idag då allt redan var bestämt förra veckan. Men jag kunde inte riktigt släppa tanken på detta när jag var i Eskilstuna. Så jobbigt att ena stunden vara glad och få ta emot en massa fina priser, för att sedan svänga helt om och vara ledsen. Men sånt är livet med hundar, något jag aldrig kommer att vänja mig vid. Men jag är så glad att veterinären kom hem till oss idag. Så att "Hank" och "Jojo" kunde få somna in lugnt och tryggt på samma plats som de tog sina första andetag. Jag kommer inte blogga mer idag utan bara låta mig själv få sörja och vara ledsen.

"Sov gott mina små älsklingar, jag vet att vi ses igen....."

Inga kommentarer: