onsdag 6 augusti 2014

TV STJÄRNA?

Fick ett roligt mail häromdagen, ett mail från produktions bolaget Mexiko Media. Ett nytt program skall göras tillsammans med Filip & Fredrik. Det skall tydligen handla om relationer och till detta söker de nu par som vill ställa upp. Mer om programmet kan du läsa om HÄR. Nedan är ett litet utdrag på mailet jag fick!!


"Hejsan!

Jag heter Camilla och jobbar med castingen för ett nytt Tv - program med Filip och Fredrik för kanal 5. 

Jag letar med ljus och lykta efter par som kan ha konkreta problem i sin relation eller helt enkelt bara vill liva upp sin kärleksrelation. Vår folkkära programledarduo kommer att flytta hem till paret under en veckas tid och ha i uppgift att försöka liva upp relationen. Anledningen till att jag kontaktar dig är för att jag tror du har ett brett kontaktnät och jag fiskar helt enkelt efter lite tips.:)

Programserien görs med största respekt och omsorg om paret som deltar. Tanken är att inspirera tv-tittaren att själv reflektera över sina relationer och att även belysa det allmänmänskliga i alla relationsproblem, oavsett hur de ser ut hos det enskilda paret.  Tanken är att avdramatisera det här med relationsproblem, för det förekommer ju hos de flesta paren. Filip och Fredrik ska med hjälp av sina egna erfarenheter försöka hjälpa till på bästa möjliga sätt. (de lever ju själva med familjer och småbarn och jobbar konstiga tider världen runt) 

Det är ett varmt och seriöst relationsprogram där fokusen ligger på att hitta tillbaks till nyförälskelsen.  Därav är det också viktigt att personerna är varma och härliga och inte har allt för ”mörka” problem i sin relation. Men det ska såklart finnas något konkret att jobba på."

Är du sugen på att vara med i tv eller kanske känner du någon som vill vara med, så hör av dig!! Annars så tror jag baskemej att jag har några själv som jag kanske kan anmäla som förslag .....  :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Filip och Fredrik av alla - vilken mardröm!