lördag 20 juni 2015

MIDSOMMARDAGEN



Midsommardagen idag och det är nog första dagen denna sommar som jag kan säga - Jäklars vad varmt det är!! För vilket underbart väder det är idag. Man blir liksom helt lycklig i hela kroppen. Till och med vår vädergubbe har rest sin "pinne" hela vägen mot taket, snacka om att gå igång alltså...   ;)

Denna årstid är bara helt underbar med alla färger. Alldeles ljusblå himmel, stor gul sol och alla blommor som bidrar med sina färger. Jag skulle kunna ha det precis som det är nu året runt, inga problem alls. Så när jag känner att jag är klar här hemma i Sverige så packar jag ner Per och lite annat och bara drar till ett ställe där det är precis som här idag året runt. 

Hur många veckor är det kvar till Julafton? Jo, typ bara 26 lördagar kvar... så passa på och njut av sol och värme nu, medans ni kan...  - Hahaha





Inga kommentarer: