onsdag 3 juni 2015

SKÖNHETSVÅRD

VOUGES NARNIA - 7 månader
(GBCH. Aranel Genesis - Vouges Copy Cat)


Har idag haft lite skönhetsvård med små tjejerna "Ninni" & "Prada". Kameran kom också fram och det blev lite före och efter bilder. För bilden på "Ninni" är före badet och bilden på "Prada" är efter badet. Fast jag tog inte före och efter bilder på dem båda, kameran kom liksom fram innan "Ninni" han komma i badet. 

VOUGES PRADA - 5 månader
(Craigowl Coaster - Vouges Wedding Song)


Idag har det också varit helt ok väder så jag har koppeltränat lite också. Så min motion för dagen är avklarad med att springa, hoppa, studsa och gå fram och tillbaka här ute på gatan. Riktigt härlig känsla när man får nära kontakt med hundarna och när polletten trillar ner hos dem och de förstår vad jag vill..... 

Nu har jag precis proppat i mig en massa mat som Per har lagat. Är så mätt så att jag orkar snart inte sitta upp längre. Inte bra att äta så mycket, men det var väldigt gott. Numera försöker vi bara äta nyttigt, mest för att Per inte längre tål gluten. Alternativen för mat blir väldigt mycket färre men med lite fantasi kan man få till massor som är gott och det blir mycket grönsaker och annat nyttigt. Blir inte längre så mycket kolhydrater så man kan ju alltid hoppas att man tappar några kilon på köpet.

- Ha nu en fortsatt underbar kväll!!

Inga kommentarer: