fredag 12 juni 2015

SNART HELG....

Det är fredag och full fart mot helgen. Denna helg kommer vi tillbringa i Avesta vilket faktiskt skall bli lite kul. Alltid nice att komma iväg, bo på hotell, träffa vänner mm. Så ja, jag ser fram emot en trevlig weekend.



I morgon är det Cavalierspecial och på söndag som ser ut att bli väldigt blöt och våt är det dags kennelklubben. Håller just nu på att bada hundarna innan vi drar iväg så jag får fluffa lite extra senare i kväll. Har nu gjort tre av fyra, men min rygg är inte med mig riktigt idag så jag får ta det lite lugnt. Men - Är man med i leken får man leken tåla....

Kanske lite ett citat som jag tror kan passa denna helg, i alla fall något att tänka på. Hoppas nu att vädret blir ok och att vi alla får en trivsam helg tillsammans i Avesta. - Heybaberiba.. nu är det dags att bada sista hunden, "KissKlas" Mojo.... ;)

Inga kommentarer: