torsdag 21 juli 2016

TACK!



Stort tack för att gratulationer på min födelsedag igår, jag är helt överväldigad. Jag hade i år bestämt mig för att försöka ge mig på att tacka alla allt eftersom ett "grattis" dök upp. Det blev så många ett tag så jag blev helt förvirrad och istället för att skriva - Tack, så skrev jag "Happy Birthday" tillbaka. - Hahaha, herregud så galet det kan bli. Men jag hoppas nu att jag inte missade någon och har jag gjort det så säger jag återigen tack här och nu!!

Nu är man ett år äldre men det är ju bara en siffra. Känner mig inte alls lika gammal som siffran jag nu fått säger. Men jag och siffror är ju som ni kanske vet inte en bra kombination. Hatar verkligen allt vad siffror och nummer heter. Man är liksom inte äldre i sinnet än vad man gör sig och börjar utsidan rasa ja då får jag väl boka tid på Klinik 34 lägga sig under kniven och fylla på lite av varje. - Ingen stress....

Min födelsedag var toppen, vi frossade i räkor tillsammans med Johanna, Billy och lilla Molly. Fast Molly satt mest och tittade på. Min bästa present fick jag ju redan för ett par dagar sedan, närmre bestämt den 17 Juli 14:05 för att vara på pricken.


Mitt barnbarn Jamie föddes och jag blev då morfar vilket också känns väldigt gammalt. Jag är mer än gärna morfar men känner mig ännu inte som en gammal morfar. För visst går inte det när man bara är typ 25+?   ;)

Inga kommentarer: