onsdag 4 juli 2012

LINBACKENS CHISAII !!


Jag kan inte låta bli att lägga ut dessa bilder på Linbackens Chisaii som är uppfödd och ägd av Barbro Stenson utanför Borås. Jag måste säga att jag tycker han är en otroligt vacker son till våran ”Kenzo”, Ch. Aranel Kenzo!!
I helgen som var så gjorde han debut I Borås och från Juniorklass så blev han Bästa Hane med sitt första CERT och slutade sedan som BIR – Herregud, vad roligt!!
Hans pappa ”Kenzo” hade inte riktigt samma fina debut då han på sin första utställning fick se sig slagen. Men sen rullade hans karriär igång och massor med BIR/BIM och Grupp & BIS placeringar. Efter att jag såg lille ”Chisaii” för några veckor sedan så kunde man se att han också är en hund som kommer ha en fantastisk karriär i framtiden!! Det tror jag även en bild höna skulle göra….
Grattis Barbro och lycka till med både honom och hans bror i framtiden!!


Linbackens Chisaii

Linbackens Chisaii - såå himla lik som pappa "Kenzo"

Inga kommentarer: