torsdag 5 juli 2012

VOUGES ROIYARU KATAKI

Dags att börja fixa lite här hemma. Gästrummet behöver bäddas, städas och fixas till då goda vänner från England kommer hit. Skall bli jätte trevligt att se dem igen. Fast samtidigt lite sorgligt för när de åker tar de med sig ”Kålle”, Vouges Roiyaru Kataki som är en son till Ch. Homerbrent Asobu & Ch. Homerbrent Chinki.
På något sätt lite kul att en valp efter mina engelska hundar åker tillbaka till sitt hemland. Men jag har ju hans syster ”Ada” kvar här hemma så nu får jag njuta lite extra ihop med henne istället!
Allt är förberett för hans resa med pass och vaccinationer mm. Men han behöver ju bara få till det där sista i sitt pass innan han kan åka. Men hörde att ”min” veterinär hade flyttat till Norge. Hum – men det löser sig. Bara att sätta sig och ringa runt!!
Vouges Roiyaru Kataki

Funderar faktisk lite på att ta mig till Tvååker och titta på utställningen i helgen. Det var så himla längesedan jag var iväg på något sådant. Så det hade varit lite kul!!!
Nä, igen vila och ingen ro…. Dags att sätta fart på denna dagen!!!



Inga kommentarer: