onsdag 14 november 2012

?


Sitter här nu framför datorn och tänkte blogga lite. För jag har precis retat upp mig och nästan blivit ursinnig på en sak, eller kanske mera ett system som jag faktiskt tycker går käpp rakt åt HELVETE!!
Inte bäst att blogga kanske när man är arg och upprörd, för det kan bli så fel då. Jag får liksom tagga ner lite och försöka blogga lite senare, då lite mer luuungt och nyanseeeerat!! Hittar inte ens på någon bra rubrik till detta inlägg för jag har just nu för många myror som kryllar omkring och slåss på blodigt allvar i min skalle.
 
Men jag kanske ändå skall tacka, för med mitt humör just nu gick det så mycket lättare än vad jag var beredd på att plocka undan Hannahs alla saker. Saker som bara var hennes och INGEN annans. Vilket i alla fall gav mig något positivt!! ;-)
/Tjolahopp pelle snopp…

Inga kommentarer: