söndag 11 november 2012

VARFÖR??

 
Jag har idag gått omkring här hemma och funderat på massor av olika saker och ämnen och ställer mig samma fråga hela tiden – Varför? Givetvis är dessa frågor hundrelaterade!!
Vad jag funderar på hinner jag inte skriva om just nu, då vi skall göra ett nytt försök med IKEA idag. Sedan behöver vi inhandla lite hundmat då det börjar ta slut i hundmatssäckarna.
När vi sedan kommer hem så skall jag göra mig ett röj i alla mina skåp. Jesus vad man samlar skit, eller gör man egentligen det?
Jag har nog skåpen fulla för att jag inte orkar slänga. I badrummet står t.ex. deodoranter, hårspray flaskor mm kvar som är slut. Likaså en massa parfymflaskor!!
I vardagsrummet har jag lådor fulla med servetter och sånt. Men hur kul är det att ha en eller tre av varje. Bara att slänga egentligen, varför ligger det 3 kvar? Kanske blir att köpa nytt på IKEA idag. Tomma glödlamps förpackningar ligger där också… - Öh?
Skåpet under diskbänken skall vi inte prata om, inte heller skåpen i hallen. Varför ligger det en handske kvar där när den andra är borta? Alla koppel ligger in slängda där som ett enda stort spindelnät!!
Men nu skall skiten bort, först handla nytt sen slänga gammalt och udda!!

Inga kommentarer: