fredag 16 november 2012

VIDEOBLOGGAR!!!


Oj, efter att jag hade lagt ut fyrverkeri filmen igår så lossnade de andra filmerna jag gjorde när vi var på Kreta. Som jag fick kämpa när vi var där för att få ut dem i bloggen. Ja, ja… nu finns de på min VideofyMe och det var ju lite roligt!!
När jag nu tittar igenom filmerna igen så kan man inte annat än att säga att det var en riktigt härlig resa. Så underbart och så lyxigt och samtidigt så privat med egen pool och allt. Vi har redan pratat om att göra en ny resa. Frågan är bara vart? Vi har funderat på bl.a. Dubai och/eller kanske storstaden New York!! Vi får se vart det blir för mer resa måste det bara bli. Får bara hitta rätt resa och rätt ställe. Sedan skall man ju ha tiden med sig också och även någon som tar hand om allt här hemma!!

(För att enklast se filmerna klicka på "play" ikonen. Välj sedan "avbryt" för att sedan klicka på "play" igen.)
 
Här bodde vi

Baksidan med utsikt och vår pool

Filmade lite när vi hade hyrt bil och var uppe I bergen och åkte. Vad händer då?? Jo, Veckans Åsna dyker plötsligt upp – Thihi..

Vi åkte genom en liten tunnel som jag trodde var längre. Men väl där inne så dyker en man upp. Han tappade precis sin vattenflaska som vi höll på att köra över. Vad 17 gjorde han där mitt uppe i bergen och ödemarken?

Tänkte filma vår baksida med pool men då dök en pool boy precis upp och skulle städa poolen.

Gjorde även en liten hemlig film till tjejerna och killarna på Freeport kontoret som jag tror var lite glada att ha en vecka utan Per. Men var de verkligen utan honom?

Inga kommentarer: