onsdag 6 februari 2013

MARIA & MINDY

 
Asså herregud vad roliga de är. Har precis sett det nya programmet om BFF Maria & Mindy när de nu skall resa genom Sverige i 3 veckor. Asså jag skrattar så jag nästan kissar på mig...

Jag har precis som Maria och Mindy, fis ljus. För har man hundar som har haft diarré och har fobi för äckliga dofter, ja då räcker inte ETT fis ljus... - I have TONS!!!

Marias man Cameron är ju oxå bara för gullig. Så orolig när Maria vill ta med sig lilla Chloe till Sverige. Påminner lite om Per måste jag säga. Förklarar lite vad han tycker men sen får jag som jag vill i alla fall. ;-)

Känner också lite igen känslan av att lämna hemmet. Åker jag någonstans så blir det väldigt annorlunda för alla. Jag är inte van att åka själv och de som är kvar hemma är inte vana att jag är borta. För jag är ju alltid annars hemma, skall liksom vara så!

Undrar om inte denna serie kommer bli roligare än Hollywood Fruar. Såg ni programmet, vad tycker ni?


Inga kommentarer: