onsdag 6 februari 2013

ONE PIECE!

 
Jag är ju en sån som äskar att gå här hemma i myskläder. Funkar bäst när man håller på med hundar hela dagarna att bara ha mjukisar och hoodtröja. Tror nästan att jag har hela färg skalan och alla möjliga varianter. Idag kör jag med illröd Nike!

Finns ingen anledning att klä sig i en massa dyra märkeskläder på dagarna när man bara går hemma och städar och fixar med hundarna. De enda levande varelserna som ser mig på dagarna är hundarna och hästarna och de bryr sig inte det minsta. Finns faktiskt numera riktigt snygga och lite coola mjukisar att köpa, så man behöver inte känna sig som en slusk på dagarna.

Fast Fleece tröjor och Foppa tofflor hamnar inte på min kropp och finns inte i min garderob! Tycker det är både fult och opraktiskt. Fleece bara drar till sig allt hundhår och Foppa tofflor är inte bara fula utan även obekväma och livsfarliga att gå i när det är lite halt. Men allt är en smaksak. För smaken är som röven, - klöven!!

Men något jag inte har så är det "One Piece", Har inte riktigt lockats av dessa ännu. Men kanske skulle man införskaffa några sådana. Var inne på deras hemsida och såg att det inte bara har dessa "Jumpsuites". Nä, de har även mjukisar, t-shirts, hoodtröjor mm.

 
Sedan såg jag också att de har en morgonrock, älskar min morgonrock jag har nu men den är ganska maffig,- tung och lång. Skulle vilja ha en lite kortare och lättare variant nu till sommaren och då inte en i siden eller något annat sliskigt tunt tyg. Kanske kan den som "One Piece" har bli bra?



Inga kommentarer: