onsdag 17 april 2013

CH. VOUGES HANKY PANKY

Idag har den gamle mannen "Hank", Ch. Vouges Hanky Panky fått sig ett behövligt bad. Herregud sicken päls och öron han har. Eller hade kanske jag skall säga för jag gjorde det lite bekvämt för honom och klippte bort en hel del faktiskt. Så nu ser han ut som en unghund igen... Det tycker jag man är värd och kan göra när man är 11 år gammal!! ;-)

När jag ändå var igång så åkte "Bailey", Ch. Clopsville Baileys också i badet och jag upptäckte då att han hade fått ett litet fult sår högst upp på utsidan av örat. Vet inte var han har varit och bökat men även här fick jag ta fram saxen för att kunna komma åt och göra rent. Men det gör inget, han skall ändå inte ut på banan igen. Sedan växer det ju ut ganska snabbt igen. Huvudsaken är ju trots allt att de är hela och rena, eller hur?

Båda bilderna är från Stenungsund 2004 när "Hank" blev BIR för Mrs. Clare Coxall och senare samma dag även Grupp-4. - Tänk det är redan 9 år sedan... !! 

Inga kommentarer: