onsdag 17 april 2013

FLYTTAT RUNT!!

Idag har jag möblerat och flyttat runt lite hundar. "Laila" och hennes små "Mike" och "Kitty" bor numera i köket och de verkar trivas toppen i sin nya lilla svit. Hade gärna haft dem kvar bredvid min säng för det är riktigt mysigt att ha dem där och höra dem sova, snutta och ett och annat - Grrrr mitt i natten. Men idag fick det bli en liten flytt, allt för att göra lite plats i sovrummet då det faktiskt ser ut som att det blir lite nya valpar nästa vecka.

Detta är jag jättespänd inför och nästan lite nervös, vet inte varför men jag är faktiskt det. Skall bli lite extra spännande då generation nummer två kommer att födas hos oss. Alltså första gången för oss en Vouges Japanese Chin skall få valpar - Så spännande!! ;-)

Försöker glömma det lite med att sitta och titta på lite resor. Hittade ett hotell i Grekland som jag tycker skulle passa mig perfekt, eller vad tycker ni? Rummen har bland annat egen privat pool och ett helt eget gym. Toppen och lite lyxigt, eller hur!!! ;-)

Inga kommentarer: