fredag 19 april 2013

FREDAG!!

Min natt har varit ganska ok faktiskt, "Noomi" är ett proffs trots att det är första gången för henne att bli mamma. Men hon har det inte så jobbigt då vi miste valp nummer två inatt. Jag hade det lite på känn, det var lite därför jag inte riktigt ville fota och lägga ut honom. Men vad gör man, ibland är man helt maktlös hur man än försöker och kämpar - En liten ängel kom, log och vände om!

Jag är så glad att det är en liten kille kvar. Men lite synd att han nu inte har någon att brottas med när han blir lite äldre. Jag och "Noomi" får väl göra vårt bästa för att denna lille kille skall känna sig välkommen i denna värld. Har ännu inte kommit på något bra tilltalsnamn på honom, just nu snurrar "Uno" i min hjärna då det tillslut bara blev en liten kille kvar. Vi får se vad det blir men han ser fin ut och jag är nöjd, det kunde ju lika gärna varit helt tomt - man får vara glad för det lilla, och det är jag faktiskt. Jag har ändå så svårt för att göra mig av med mina Jappe valpar. ;-)

Jag får försöka släppa denna förlust och gå vidare, det är ju ändå fredag och helgen kommer i en rasande fart. Här hemma snurrar redan tvättmaskinerna och sängen är urbäddad och väntar på att få nya rena härliga lakan. Är det helg så är det, och då vill man fixa till det lite extra.


Inga kommentarer: