lördag 11 maj 2013

LIDKÖPING

Tänkte försöka under dagen lägga ut resultaten här allt eftersom det blir klart. Vet inte om det funkar men jag gör en test, mest för skojs skull. Har ju bara min mobil att blogga ifrån idag så jag hoppas det funkar och att det håller. Det kan då jag bloggar via min mobil bli lite felstavat men jag hoppas ni förstår i alla fall!!

Lägger ut både resultat på Cavalierer och Japanese Chin eftersom vi idag har turen att vara i samma ring under domare; Torbjörn Skaar

Så glöm inte att kika in här om ni är nyfikna då det uppdateras då och då!! :D

Cavalier King Charles Spaniel
Valpar hanar:
1. Ingen anmäld

Valpar tikar:
1. Hp Bibetis Oh My God - BIR
2. HP Lazycrofts Katniss
3. Hazelcoat's Bluebell

Junior Hanar:
1. Silverstrålens Baloo

Unhunds Hanar:
1. Magic Charm Northern Light

Öppen Hanar:
1. Ck Almonovas Elliot - BH 3 - Cert
2. Vouges Zinatra
3. Vouges Union Jack

Champion Hanar:
1. Ck Ch. Clopsville Gin Rickey - BH 1 BIR

Veteran Hanar:
1. Ck Ch. Noctures Nashville - BH 2
2. Lyalands Heretage

Junior Tikar:
1. Bibetis I'm on Fire
2. Vouges Fragrance

Unhunds Tikar:
1. Henrikville Catch The Wind
2. Uardas Night And Day
3. Knattings Jersey Girl

Öppen Tikar:
1. CK Gentlelines Cosmetic BT - 1 Cert BIM
2. Lazycrofts Heaven on Fire
3. Uardas Kiss Me Kategori
4. Vouges Wedding Song

Champion Tikar:
1. Ingen anmäld

Veteran Tikar:
1. CK Ch. vouges Ruthie - BT 2
2. Uardas Gimmie Grace

Japanese Chin
Junior Hanar:
1. CK tamagotchi - BH 1 Cert & BIR

Unhunds Hanar:
1. Ingen anmäld

Öppen Hanar:
1. Chinart Tada Musuko

Champion Hanar:
1. Ingen anmäld

Veteran Hanar:
1. Ch. Chinoas Jesper

Junior Tikar:
1. CK Vouges Roiyaru Chuuguu - BT 1 Cert & BIM

Unhunds Tikar:
1. CK Good Times' Blackberry Dancer - BT - 2

Öppen Tikar:
1. Ingen anmäld

Champion Tikar:
1. Ingen anmäld

Veteran Tikar:
1. Ingen anmäld

Inga kommentarer: