måndag 6 maj 2013

SKIT NATT!

Har sovit riktigt illa inatt. Var vaken tills jag hörde fåglarna utanför började kvittra och såg sedan solen gå upp. Tror att klockan var runt fem då. Har haft en orolig känsla i kroppen som gör att man inte riktigt är sig själv. Vet inte vad det är för en känsla men den är inte varken skön eller trevlig. Man är liksom nästan illamående. Får hoppas att det går över snart...

Skall iväg och få massage i eftermiddag. Kan nog vara skönt att få frigöra lite onödiga spänningar i kroppen. Det är väldigt vackert och härligt väder idag, på vår baksida där termometern är i skuggan står det hela 18 grader, så härligt!!

Nä, nu skall jag ta tag i min dag och få lite gjort. Fick precis reda på att mina pojkars hjärtintyg har gått ut, så då blir det väl till att boka lite nya tider till dem också. Känns inte som om det var länge sedan jag kollade dem....

Inga kommentarer: