tisdag 7 maj 2013

VÅR!!

Igår var ju en underbar vårdag, och idag ser det ut att bli precis lika fint om kanske inte ännu lite bättre och varmare idag. Jag tycker detta med vår och fint väder är helt underbart. Sol och ljus ger oss nog mer än vad vi tror.

Igår hade jag till och med shorts på mig när jag satt en stund på framsidan i solen. Blir säkert samma idag. Det enda jag inte riktigt gillar är att nu vaknar alla jäkla små kryp också. Inte bara de hemska fästningarna, utan andra djur som även flyger runt och har sig. Ok, fjärilar är fina men resten?? Jagade bland annat en mega stor humla som flög in igår och gjorde hundarna tokiga...

Halva gänget av mina hundar sover fortfarande, ett gäng är ute och de andra är lika morgon trötta som mig. Så kanske skulle jag ta och ruska liv i dem nu, de kan ju inte sova bort denna fina dag, eller hur?

Inga kommentarer: