söndag 21 juli 2013

EVIL WITCH!!

 
Per har nu fått en "Evil Witch" efter sig, av nån konstig anledning. En häxa som säger att hon skall göra allt för att det skall gå dåligt för honom i livet och tillexempel på Freeport. - Allvarligt, vissa människor har verkligen problem. Problem så stora att de inte förstår eller ser dem själva. Så pinsamt men samtidig så himla sorgligt!!

Jag tycker sånt här bara blir så himla pinsamt, så jag skäms faktiskt. Speciellt när man mailar till "mina" vänner och berättar om detta, och vad man ämnar att försöka göra. - Vad tror ni de tror, och vem tror ni de tror på? Om man är ute efter att förstöra och såra Per, så förstör man även för mig. Per är ju ändå min man och min kärlek i livet. Så ger man sig på och efter honom, ja då loosar man mig som vän. Inget svårt val alls!!

Undrar om det finns någon snäll häxa där ute som kan trolla fram mina Cavalier Årsböcker från England som hux flux har fått ben och försvunnit? 

Inga kommentarer: